게시판공지사항

공지사항


[11월 17일 학술 엑스포 관련 공지사항]

조회 1,191

DIS 2020-11-13 14:10

[2020.11.17 Academic Expo-Please read it!!]
The academic expo will be held on November 17. Face-to-face and online events will be held, so you need to participate according to the schedule and submit the confirmation to the department office.

Students who participate in the face-to-face event can take it to the department office right after receiving the confirmation letter, and students who participated in the zoom event can take a screenshot of the event and send it to me.

****Online Expo participants, please call the department you want to participate in and find out how to participate!

 

Students who have not submitted their confirmation will be notified in advance that they will be absent from all classes on November 17. Please send me a confirmation letter after you participate.

 

sue960325@gdsu.dongseo.ac.kr
If you are unable to submit the confirmation letter directly, you can send me the student name, student number, phone number, and confirmation letter by e-mail.

 

If you send it without revealing who you are, it's hard to know who you are. Please send me your identification.

[2020.11.17 학술엑스포-꼭 읽어주세요!!]
11월 17일에 학술엑스포가 진행됩니다. 대면 행사및 온라인 행사가 진행되기때문에 일정에 맞춰 참여하시고 확인서를 학과사무실로 제출해주셔야합니다.
대면행사를 참여하시는 학생들은 확인서를 받으신 후 바로 학과사무실에 가져다 주시면 되고, zoom으로 진행되는 행사가 많기때문에 zoom행사를 참여하신 학생들은 행사 화면을 캡쳐하셔서 학과조교에게 보내주시기 바랍니다.
****온라인 엑스포 참여학생들은 참여하고 싶은 학부에 전화하여 어떻게 참여할 수 있는지 방법 확인해주세요!

확인서를 제출하시지않은 학생들은 11월 17일에 진행되는 모든 수업에 결석처리 됨을 미리 공지해드립니다. 꼭 참여하신 후 확인서를 보내주세요.

sue960325@gdsu.dongseo.ac.kr
확인서를 직접 제출하시기 어려운 학생들은 학생 이름, 학번, 전화번호, 확인서 이렇게 메일로 보내주시면됩니다.

본인이 누군지 밝히지않고 보내주시면 누군지 알기 힘듭니다. 꼭 신원정보도 보내주세요.

DIS 학과 사무실 051-320-2740 입니다.