아시아미래디자인연구소 주메뉴
전체메뉴
학회지
학회지 连锁便利店的“便利”问题
邱程凯天津市经理学院学报3201333-34
학회지
학회지 Social잺ommerce쟣rom쟞쟕heory쟯f쟑lanned잹ehavior쟑aradigm.
Smith, S.M. , Zhao, J. , Alexander, M. IGI Publishing The International Journal of E-Adoption5(03)201376-88
학회지
학회지 Exploring antecedents and consequence of online group-buying intention: An extended perspective on theory of planned behavior
Cheng, H. H. , Huang, S. W. Elsevier Science B.V., Amsterdam. International journal of information management33(01)2013185-198
학회지
학회지 User experience in social commerce: in friends we trust
Shin, D.-H. Taylor & Francis Behaviour and information technology32(01)201352-67
학회지
학회지 User젨experience젨in젨social젨commerce:쟧n쟣riends쟷e쟴rust
Shin, D.-H. Taylor & Francis Behaviour and information technology32(01)201352-67
학회지
학회지 국문학 : 미적 향유를 위한 소설교육 -감정이입과 미적 공체험을 중심으로-
조현일한국국어교육학회새국어교육96(20132013457-494
학회지
학회지 참여주체에 따른 마을 만들기성과에 관한 연구
이석현, 채진해대한건축학회대한건축학회논문집29(09)2013187-194
학회지
학회지 참여주체에 따른 마을 만들기 성과에 관한 연구
이석현, 채진해대한건축학회대한건축학회논문집29(09)2013187-194
학회지
학회지 西方話語權力生產背後的意識形態邏輯探究
袁三标; 陈国栋 思想战线39(01)2013118-122
학회지
학회지 受眾對微電影廣告的認知態度及效果調查
谭金环中国i广告03(2013)2013110-114
학회지
학회지 探析微電影中的廣告藝術
宋华大众文艺19(20132013192
학회지
학회지 微電影廣告與電視廣告比較
刘芳当代传播06(2013)201390-91
학회지
학회지 社交媒體環境下的定制廣告分析
杨暖暖 新闻知识11(2013)201353-54
학회지
학회지 廣告符號學研究現狀與發展
饶广祥湖南社会科学03(2013)2013199-203
학회지
학회지 论罗兰·巴特符号学与视觉传播理论
张静人文杂志09(2013)201370-74