아시아미래디자인연구소 주메뉴
전체메뉴
학회지
학회지 Perceived value, customer attitude and loyalty in retailing
Ruiz-Molina, M.-E. , Gil-Saura, I. Palgrave Macmillan JOURNAL OF RETAIL AND LEISURE PROPERTY7(04)2008305-314
학회지
학회지 A trust-based consumer decision-making model in electronic commerce: The role of trust, perceived risk, and their antecedents
Kim, D. J. , Ferrin, D. L. , Rao, H. R. Elsevier Science B.V., Amsterdam. Decision support systems44(02)2008544-564
학회지
학회지 Segmented쟳witcher쟞nd쟲etailer쟰ricing쟳trategies
Kocas, C. , Bohlmann, J.D. AMERICAN MARKETING ASSOCIATION Journal of marketing72(03)2008124-142
학회지
학회지 Predicting intentions to purchase organic food: The role of affective and moral attitudes in the Theory of Planned Behaviour
Arvola, A. , Vassallo, MElsevier Science B.V., Amsterdam Appetite50(2-3)2008443-545
학회지
학회지 探索性因子分析与验证性因子分析异同比较
周晓宏,郭文静科技和产业09(2008)200869-71
학회지
학회지 공유 텍스트를 통한 한국어교육의 한 방법
김동환국어교육학회國語敎育學硏究31(2008)2008297-321
학회지
학회지 哈德逊的‘光棍’理论与中国性别比失衡
段青国外理论动态11(2008)200872-74+95
학회지
학회지 도시재생 현황과 문제
김세용 大韓建築學會대한건축학회지 52(07)200814-17
학회지
학회지 증강현실기반 학습 환경에서 학습자의 현존감, 학습 몰입감, 사용성에 대한 태도, 학업성취도의 관계 연구
서희진한국교육정보미디어학회교육정보미디어연구14(03)2008137-165
학회지
학회지 정보기술 수용 후 주관적 지각 형성 : 사용 경험에서 형성된 습관, 기대일치, 자기효능감의 역할
김용영, 오상조, 안중호, 장정주 한국경영정보학회경영정보학연구18(01)200825-51
학회지
학회지 Fictionality and perceived realism in experiencing stories: A model of narrative comprehension and engagement
Busselle, R. , Bilandzic, H. Oxford University PressOxford University Press 18(02)2008255-280
학회지
학회지 Healthy Aging in Cities
Quinn, A. Springer Science + Business Media JOURNAL OF URBAN HEALTH85(02)2008151-153
학회지
학회지 Art infusion: The influence of visual art on the perception and evaluation of consumer products
Hagtvedt, H. , Patrick, V.M. AMERICAN MARKETING ASSOCIATION Journal of Marketing Research45(03)2008379-389
학회지
학회지 The aesthetics of consumption and the consumer as an aesthetic subject
Venkatesh, A. , Meamber, L. Venkatesh, A. , Meamber, L. CONSUMPTION MARKETS AND CULTURE11(01)200845-70
학회지
학회지 문자메시지의 이모티콘 활용에 관한 연구 : 이용 동기와 사회적 현존감의 상관성을 중심으로
황하성, 박성복한국여성커뮤니케이션학회미디어, 젠더&문화9(2008)2008133-162