아시아미래디자인연구소 주메뉴
전체메뉴
학회지
학회지 Social desire or commercial desire? The factors driving social sharing and shopping intentions on social commerce platforms
Ko, Hsiu-Chia Elsevier Science B.V., Amsterdam. ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS2820181-15
학회지
학회지 Analyzing consumer online group buying motivations: An interpretive structural modeling approach.
Xiao, Lin Elsevier Science B.V., Amsterdam. TELEMATICS AND INFORMATICS35(04)2018629-642
학회지
학회지 Social value and online social shopping intention: the moderating role of experience
Wu, W., Huang, V., Chen, X., Davison, R. M., & Hua, ZEmerald Group Publishing Limited INFORMATION TECHNOLOGY AND PEOPLE -WEST LINN THEN BRADFORD-31(03)2018688-711
학회지
학회지 传统认知方式与中国古代物理学的发展
胡化凯自然辩证法通讯40(02)201858-64
학회지
학회지 Towards쟞쟭ethodology쟣or쟵ser쟢xperience쟞ssessment쟯f쟳erious쟥ames쟷ith쟠hildren쟷ith쟠ochlear쟧mplants
Cano, Sandra , Collazos, C?ar A. , Fl?ez Aristiz?al, Leandro , Gonzalez, Carina S. , Moreira, Fernando Elsevier Science B.V., AmsterdamTELEMATICS AND INFORMATICS35(04)2018993-1004
학회지
학회지 Co-experience: understanding difficulties on using mobile hoists for people with disability, caregivers, and developers.
Myung-Joon Lim, Eun-Rae Ro, Dong-Il Choi, Won-Kyung Song, Hyosun Kweon 한국재활복지공학회 한국재활복지공학회 학술대회논문집11(2018)2018 7-8
학회지
학회지 Co-experience 개념을 활용한 어린이 사용자 조사 방법의 개발
함연,장주영한국디자인트렌드학회한국디자인포럼23(02)2018141-154
학회지
학회지 Labor market outcomes for women in East Asia
Labor market outcomes for women in East Asia 이화여자대학교 아시아여성학센터21(04)2018384-408
학회지
학회지 NCS 학습모듈 문제점 분석을 통한 효율적 활용 방안 모색
박민주, 배광민부산대학교 교육발전연구소 교육혁신연구 28(03)2018157-176
학회지
학회지 論後現代語境下我國微電影廣告的敘事特征
肖小亮; 何纯 编辑之友10(2018)201851-56
학회지
학회지 스토리텔링 광고의 패러디 문화콘텐츠에 대한 인지적 의미 해석 연구
임지원한국엔터테인먼트산업학회한국엔터테인먼트산업학회논문지 12(02)201837-44
학회지
학회지 서사 전략의 방향 전환이 중국 웹 광고에 미친 영향
양린, 이동훈 한국커뮤니케이션디자인협회 커뮤니케이션디자인학회 커뮤니케이션 디자인학 연구 652018254-266
학회지
학회지 留白-《嘉年华》的叙事艺术
杨玉霞电影文学17(2018)2018101-103
학회지
학회지 丰富的隐喻与克制的表达——解读电影《嘉年华》的叙事风格
林曦玺试听09(2018)201892-93
학회지
학회지 改革开放40年_现实主义与中国电影创作流变
饶曙光; 李国聪电影艺术05(2018)20189-16