아카이브학위논문참고문헌(Reference)

학위논문 Theses and Dissertations

Total : 1305 (68 / 87 Page)

  • 300

    학회지

    학회지 What we talk about when we talk about context

    Paul DourishPersonal and ubiquitous computingPersonal and ubiquitous computing8200419-30

  • 299

    학회지

    학회지 明刻山海经图探析』,

    马昌仪文艺研究文艺研究32004114-128

  • 298

    학회지

    학회지 山海经图的传承与流播

    马昌仪 广西民族学院学报(哲学社会科学版)广西民族学院学报2200469-79

  • 297

    학회지

    학회지 국립중앙박물관 방문객의 특성에 관한 분석적 연구

    이후석, 이장주대한관광경영학회관광연구18(3)2004197-210

  • 296

    학회지

    학회지 칸트철학과 현대 해석학의 문제들 : 텍스트 해석에서 주관주의와 객관주의에 대한 비판적 고찰 - 폴 리쾨르의 해석 이론을 중심으로

    양황승한국칸트학회칸트연구122003278-313

  • 295

    학회지

    학회지 中国当代青年建筑师的群体特征

    戴路天津大学学报2003(02)2003166-169

  • 294

    학회지

    학회지 “看”与“被看” 香港电影中的女性形象透视

    张燕电影艺术2003(02)200398-103

  • 293

    학회지

    학회지 试论人工物的基本概念

    王德伟自然辩证法研究19(05)200344-48+94

  • 292

    학회지

    학회지 We쟠an't쟞fford쟧t!쟕he쟡evaluation쟯f쟞쟵sability쟴erm

    Torenviliet, G. THE POLYMER SOCIETY OF KOREA Macromolecular research11(03)2003 12-17

  • 291

    학회지

    학회지 행위에 녹아드는 디자인

    나오토후카사와한국디자인산업연구센터IDCC Proceeding2003(11)2003 11-15

  • 290

    학회지

    학회지 Managing the transition from products to services

    Oliva, R. , Kallenberg, R. MCB UNIVERSITY PRESS Journal of Service Management14(02)2003160-172

  • 289

    학회지

    학회지 3D-7 IT on Demand - Towards an Environmental Conscious Service System for Vienna (AT)

    Brandstotter, M. , Haberl, M. , Knoth, R. , Kopacek, B.IEEE, INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ENVIRONMENTALLY CONSCIOUS DESIGN AND INVERSE MANUFACTURING 32003799-802

  • 288

    학회지

    학회지 eTailQ: dimensionalizing, measuring and predicting etail quality,

    Wolfinbarger, M. , Gilly, M. C. Elsevier Science B.V., Amsterdam. Journal of retailing79(03)2003183-198

  • 287

    학회지

    학회지 The DeLone and McLean model of information systems success: A ten-year update.

    DeLone, W. H. , McLean, E. R. M E SHARPE INC Journal of management information systems19(04)2003 9-30

  • 286

    학회지

    학회지 Fairness and the subjective value of a bargain

    Darke, P. R. , Dahl, D. W. Lawrence Erlbaum Associates, Inc. Journal of consumer psychology13(03)2003328-338