아시아미래디자인연구소 주메뉴
전체메뉴
학회지
학회지 Modeling life satisfaction among the aged: a comparison of Chinese and Americans
Philip Silverman;Laura Hecht;J. Daniel McMillinJournal of Cross-Cultural Gerontology152000289-305
학회지
학회지 Culture and context: An empirical study for the development of a frame- work for the elicitation of cultural influence in product usage
Pia HonoldInternational Journal of Human–Computer Interaction122000327-345
학회지
학회지 Possible implications of aging for interface designers
Hawthorn, DInteracting with Computers122000507-528
학회지
학회지 山海经图:寻找“山海经”的另一半』,
马倡仪文学遗产文学遗产6200019-29+124
학회지
학회지 山海经图:中国古文化珍品
马昌仪民俗研究民俗研究3200015-29
학회지
학회지 웹쇼핑몰 사이트 신뢰도의 결정요인과 구매의향에 미치는 영향에 관한 시뮬레이션 접근방법
윤성준한국경영학회경영학연구29(3)2000353-376
학회지
학회지 国际建协“北京宪章”(草案,提交1999年国际建协第20次大会讨论)
吴良镛 建筑学报1999(06) 19994-7
학회지
학회지 Experiential Marketing
Schmitt BemdACADEMIC PRESS JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT15(01-03)199953-68
학회지
학회지 The쟶alue쟯f쟅nternet쟠ommerce쟴o쟴he쟠ustomer
Keeney, Ralph L Institute of Management Sciences Management science 45(04)1999 99
학회지
학회지 走向写实:世纪末电影的主流——关于 90 年代中国新写实电影浪潮的文化分析
陈亦骏艺术广角01(1999)1999 4-11
학회지
학회지 The쟠ultural쟟iography쟯f쟯bjects
Gosden, Chris , Marshall, YvonneRoutledge & Kegan Paul World archaeology31(2)1999169-178
학회지
학회지 Customer쟓esponse쟕o쟅ntangible잸nd쟕angible쟔ervice쟂actor
Wakefield, Kirk L. Van Nostrand Reinhold Psychology & marketing16(1)199951-68
학회지
학회지 Configuring Service Operations in Accordance with Customer Needs and Preferences,
Verma, R., Thompson, G.M., & Louviere, J.J.Journal쟯f쟔ervice쟓esearch1(3)1999262-274
학회지
학회지 A relationship customer typology
Reynolds, K. E. , Beatty, S. E. SHERIDAN PRESS Journal of retailing75(4)1999509-523
학회지
학회지 Antecedents of culturally significant tourist behavior
Brown, T.J Pergamon [etc.] Annals of tourism research26(3)1999676-700