아시아미래디자인연구소 주메뉴
전체메뉴
학회지
학회지 旅游解说系统的规划和管理
吴必虎;金华荏;张丽旅游学刊1999(01)19993
학회지
학회지 Whence Consumer Loyalty
Oliver, Richard L.American Marketing Association Journal of marketing199933-45
학회지
학회지 书衣百影
姜德明生活·读书·新知三联书店1999
학회지
학회지 Using focus groups to support the designer in the evaluation of existing products: A case study
Deana McDonagh-Philp;Howard DentonThe Design Journal2199920-31
학회지
학회지 Design: cultural probes
Gaver, B., Dunne, T., & Pacenti, EInteractionsInteractions6199921-29
학회지
학회지 垂直绿化对外墙传热影响的实验研究
狄洪发,王丹妮全国暖通空调制冷协会论文集1998(2)
학회지
학회지 80年代中国女性电影中的女性意识
魏红霞浙江大学学报1998(03)19984
학회지
학회지 멀티미디어 매체의 특성과 학습 효과에 대한 탐색적 연구
황상민, 김성일, 김소영, 변은희, 이재호, 조광수, 최상섭, 이정모,한국교육공학회교육공학연구14(02)1998209-221
학회지
학회지 New service development: a review of the literature and annotated bibliography
Johne, A. , Storey, C. MCB UNIVERSITY PRESS European journal of marketing32(3-4)1998184-251
학회지
학회지 Business models for electronic markets
TimmersVDF ELECTRONIC MARKETS8(02)19983-8
학회지
학회지 An integrated Approach toward the Spatial Modeling of Perceived Customer Value,
Sinha, I. , DeSarbo, W. S. AMERICAN MARKETING ASSOCIATION Journal of Marketing Research35(02)1998236-249
학회지
학회지 Effects of sample size, model specification and factor loadings on the GFI in confirmatory factor analysis
Shevlin, M. , Miles, J. N. V. PERGAMON PRESS rsonality and individual differences25(01)199885-90
학회지
학회지 Welcome to the experience economy
Pine II, Joseph , Gilmore, James H Graduate School of Business Administration, Harvard UniversityHarvard Business Review76(04)199897
학회지
학회지 Structural쟢quation쟭odeling쟧n쟰ractice:잸쟲eview쟞nd쟲ecommended쟴wo-step쟞pproach
제임스 앤더슨 , 데이비드 게빙American Psychological AssociationPsychological bulletin103(03)1998
학회지
학회지 감성과학의 심리학적 측면”,『한국감성과학회지
정찬섭한국감성과학회감성과학1(01)199819-24