아카이브학위논문참고문헌(Reference)

학위논문 Theses and Dissertations

Total : 3308 (203 / 221 Page)

  • 278

    단행본

    단행본 中国科学技术史

    李约瑟科学出版社1990

  • 277

    단행본

    단행본 各國兵役制度 比較硏究: 우리나라 兵役制度의 發展方向을 中心으로

    오동열고려문화사1990

  • 276

    학회지

    학회지 The Impact of Services versus Goods on Consumers: Assessment of Perceived risk and Variability

    Keith B. Murray;John L. SchlacterJournal of the Academy of Marketing Science 18(1)1990

  • 275

    단행본

    단행본 Vocabulaired' Esth?ique

    Etienne SouriauParis: PUF1990

  • 274

    학회지

    학회지 In Search of Brand Image: A Foundation Analysis

    Dobni, Dawn , Zinkhan, George M Association for Consumer Research Advances in consumer research171990110-119

  • 273

    학회지

    학회지 书籍装帧艺术史

    邱陵重庆出版社1990

  • 272

    단행본

    단행본 各國兵役制度 比較硏究

    오동열고려문화사1990203

  • 271

    단행본

    단행본 커뮤니케이션 디자인의 神話學 : 양호일 디자인 평론집

    양호일유림문화사1989

  • 270

    학회지

    학회지 为‘文脉热’一辩

    张钦楠 建筑学报1989(06)198928-29

  • 269

    학회지

    학회지 中国建筑界出现了“文脉”热——对Contextualism一词译为“文脉主义”提出质疑兼论最近建筑的新动向

    周卜颐建筑学报1989(02)198933-38

  • 268

    단행본

    단행본 국어대사전

    이숭녕 , 남광우 , 이응백 , 최학근 , 지춘수 교육도서1989

  • 267

    단행본

    단행본 色彩心理學

    滝本孝雄 , 藤沢英昭 / 成同社 译科学技术文献出版社1989

  • 266

    단행본

    단행본 How쟳ocieties쟲emember

    Connerton, Paul New York : Cambridge University Press,1989

  • 265

    학회지

    학회지 Risk Reducing Strategies Used in the Purchase of Wine in the UK

    Vincent-Wayne Mitchell;Michael GreatorexEuropean Journal of Marketing23(9)1989

  • 264

    학회지

    학회지 Perceived Usefulness, Perceived Ease of Use, and User Acceptance of Information Technology

    Fred D. DavisUniversity of MinnesotaMIS Quarterly13(3)1989